fredag 18 januari 2013

hej

sjukt onödigt att vi ens åkte till skolan idag. Fick ju som sagt sovmorgon, började vid nio och slutade vid typ kvart över nio. Skulle bara fylla i ett par frågor och sen så kunde vi gå för att vi hade ingen lärare. Gick ju som vanligt ingen buss hem så stannade till tio över elva & då tog jag bussen hem med Hanna.

Trodde jag skulle dö av obekvämlighet idag. Alltså frida har sagt att en  tittar på henne konstigt och ler något konstigt leende. Trodde det inte själv förens idag, Alltså vi hade ögonkontakt i vad som kändes som en evighet, sen när jag tittade bort och tittade upp igen så stirrar han fortfarande med den blicken och de leendet. Blev så extremt obekväm så att jag vaar tvungen att sätta mig så att vi inte kunde se varandra. Han såg riktigt jävla läskig ut,mödare typ. Om jag inte uppdaterar bloggen nästa vecka så är det för att jag är märdad, okok? ?

Såfort jag tryckte på telefonen imorse så började jag gapskratta. Frida gjorde en så kul bild igår som jag var tvungen att ha som bakgrundsbild och jaa,kan inte använda mobilen utan att börja asgarva. Lite jobbigt faktiskt.

Ikväll åker vi till stugan och sover där, ska kolla om jag kan köra lite ikväll. Imorgon ska vi booort och äta kalkonis och sen på kvällen ska jag nog träffa tjejerna.

nä nu ska jag gå och leta upp något riktigt sött som kan dämpa mitt godissug tills ikväll.

HAREN KATTEN HUNDEN GRISEN
hej då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar