tisdag 1 januari 2013

Gordie Shore

Nästan alla har ju hört talas om jersey shore, ett gäng ungdommar (kan man kalla dem de? hur länge är man ungdom) som samlas i ett hus på sommaren där de festar,bråkar och jobbar. Nästan alla i min ålder kollar på det och även jag har mina perioder.

Men nu när jag kollar på MTV så ser jag reklam för GEORDIE SHORE!? ser att det är precis samma sak som jersey shore bara att detta huset istället ligger i storbritanien. Alltså varför försöker de ens att göra något nytt sådant. Visserligen kommer det inte att gå att göra någon ny säsong av jersey shore då de äldsta börjar "bli för gamla" för att göra fler säsonger + att snooki har fått ett barn. Men endå, man ska inte försöka ändra på ett vinnande koncept.




1 kommentar:

  1. Jag håller med, det är jättedåligt. Blir så besviken..

    SvaraRadera