tisdag 15 januari 2013

Bitter

Fiiifaeeen vad jag har varit bitter de här senaste dagarna. Jag har ont, kan inte äta. Folk kollar på mig som om att jag är en alien (känns det som) och jag är fortfarande inte klar med engelska arbetet, ska jobba med det imorgon. Måste göra det annars kommer jag inte att vara klar tills på söndag.

Nu ska jag skriva om lite postitiva saker, köpte ett par svarta  leggings med dragkedjor idag, ska matcha de med mina röda dr martens liknande kängor och ett svart pösigt linne imorgon,fick även med mig två bhar hem. När jag kom hem kunde jag äntligen få i mig lite av något som inte är rinnande HALELULIJAAAAH.
Fått veta att jag faktiskt betyder lika mycket för en person som den betyder för mig. Behövde inte ens säga något, fick bara ett meddelande. Det gjorde min dag bra.

På lördag ska vi äta kalkon & så kanske jag ska träffa tjejorna. Något som även gör mig glad är att jag äntligen får träffa mina klasssissar varje dag igen. Det gör mig glad för de är så jävla udda & det är jag med så det är en perfect match ;);););) Igår började det en ny tjej i klassen också. Tror nog att hon ska kunna komma in i gänget utan större problem. Just nu har vi väldigt mycket att lära henne så att hon vet vilka människor det är vi pratar om hela tiden, det är ett heltids jobb alltså. Stackarn, jag skulle inte vara glad ifall jag skulle börja i min klass nu, tre heelt okända tjejer som sitter och pratar om allt och alla och inte håller käften i ens en sekund. Tycker nästan lite synd om henne men det kommer säkert att gå jätte bra!

Nu ska jag försöka äta något mer för jag håller fortfarande på att svälta ihjäl.

HA DET FETT BRA


Såhär glad och positiv är jag idag, finns risk för att de smittar av sig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar