tisdag 22 januari 2013

göm er tjejer här händer grejer

är nästan lite nervös för att gå till skolan i morgon. Kan nästan känna blickarna redan nu, varför glor de så in i satan!? Nu har alla börjat glo på oss som om att vi är någon jävla 3D bio. Vad vet de om oss som vi inte vet att de vet? Har ju alltid varit överkänslig mot folk som glor men nu börjar man fan undra vad som är så jävla intressant.

Var i alla fall på stan en snabbis idag, fick med mig ett par mjukis byxor/leggings, en tröja till mig & en tröja till mamma hem. Har haft ont i huvudet hela dagen men lyssnade på Marilyn Manson i bilen påväg hem så då släppte de #räddareninöden , åt när vi kom hem , tryckte i mig en massa mat som om att jag inte fått äta på en vecka, men gott vare i alla fall & nu har jag fått så himla mycket energi, har musik på högsta volymen och hoppas med i varenda liten bas takt (nu skulle min idrottslärare se mig). Imorgon har vi "oförberett" matteprov, läraren berättade för klassen att vi skulle ha oförberett prov men de var SOM VANLIGT ingen annan än vi som lyssnade på det så det kommer bli kul att se de andras blickar imorgon. På fredag ska vi baka isvak WOOOHOOOOOOO längtar som fan, ska bli skit kul!!!!!! I helgen vet jag inte vad som händer.

Har inte mö mer att säga , pusss och kram osssv



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar