fredag 11 januari 2013

FREEEEEDAAAAAAG

Skönt med fredag! Inte för att jag har haft en speciellt jobbig skolvecka denna veckan heller då jag endast gick i en kvart i måndags, var ledig tisdag-onsdag , endast hade florist igår och slutar vid 11 idag!

På idrotten idag så hände det inte så mycket speciellt. Tanken var att vi skulle spelat basket men eftersom att det bara var jag,sabina,frida & typ tre stycken från it som var med på idrotten så blev det inte direkt något spel. Kastade mest runt bollen och hoppades på att träffa korgen.

Haha, så jävla dåliga var vi också, sabina och frida drattar omkull påväg till spelefanten med alla bakom sig, var lite kaxig eftersom att jag lyckades att halka vilket jag gjort alla andra dagar med snö annars. Dock så när vi skulle gå ut till bussen från spelefanten så halkar väl jag omkull också, grejen var den att jag lämnade knappt spelefanten innan jag trillade utan halva kroppen var landade typ på golvet. Som tur var så var det endast en bakom och han har jag aldrig hört prata, inte ens idag när vi spelade i samma lag. Men det var
 rätt kul endå, speciellt den dåliga ursäkten som vi fick höra "jag hittar inte till skolan så jag går med er " SUUUUUURE BETTAN

Fridus och jag gick till subban och tog en latte i väntan på att bussen skulle komma, Godaste latten har subban alltså, skulla kunna leva på den!

Kom hem, skulle gå av bussen, drattade dit HEEELA tiden och tycker synd om killen som gick bakom mig, har nog lärt honom en hel del nya svordomar på bara några meter, fast lite kul hade han nog eftersom att jag trillade hela tiden.

Nu har jag ätit pasta & ikväll kanske jag ska till Sanna men först ska jag duscha och äta.

Ha de gött!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar