måndag 28 januari 2013

Texas chainsaw 3D

Känner att jag verkligen helt klart absolut måste gå och se Texas chainsaw i 3D, grym ju!!
För cirka två år sedan gjorde jag bokstavligen inget annat än att titta på skräckfilmer och att skrämma upp mig själv. Jag satt ibland klockarna mitt i natten och gick upp för att kolla på skräckfilm. Det skulle jag aldrig göra idag. Nu är jag räddarer än någonsin för film haha. Inte lixom ifall man ser en skräckfilm flera stycken, men jag skulle verkligen aldrig gå upp mitt i natten för att kolla på de. Dock så är det ju inte heller så att jag blir rädd för en film , tycker egentligen inte alls att filmer är läskiga. Det som gör mig rädd är ifall de handlar om spöken.

Mamma och jag kollade på något spökprogram i torsdags, var så rädd att jag grät och vågade knappt gå upp dagen efter för att orden " I killed six kids..?" ekade i mitt huvud. Egentligen så var det inte alls läskigt men jag är så extremt spökrädd. Jag har alltid varit det men nu är det värre än någonsin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar