söndag 20 januari 2013

Gårdagen

Åkte iväg för att käka kalkonis vid fyra tiden , gott som tusan var det, självklart, har nog aldrig ätit någon mat Alex har gjort som jag inte gillat. Kom hem vid lite efter elva så jag hann inte träffa tjejerna, men jag får helt enkelt gör det någon annan dag. När jag la mig för att sova så ringde en klassiskompis och ville prata så då snicketisnackade vi en stund och sen somnade jag.

Idag har vi varit på ikea och jag har kört en massa. Körde för första gången på riktigt igår, då körde jag i gröinis, lite på stora vägen och i gatorna. Idag så körde jag i haga park / stora frö och sen körde mamma och jag runt en massa i mörbylånga. Det är vekrligen hur kul som helst att köra och jag ska försöka att kära lite varje dag så att man snart kan börja åka lite längre sträckor.

Ska hämta lite godis nu och kolla om det är något bra att se på tvn annars ska jag väl starta någon film eller sååå. Haaaa de


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar