onsdag 16 januari 2013

Barnen de skrek, katten han sket och hunden han stod och runkaaaa

Nä men alltså jag har egentligen ingenting att skriva men jag vill göra ett inlägg så gör tänker göra det.

Ligger som vanligt och lyssnar på min gamla spotify lista, när jag hade den tyckte jag att den var sjukt dålig, så då gjorde jag en ny. Min nya suger s¨extremt mycket och det är bara massa skit låtar som jag absolut inte ens egentligen tycker är bra. Så nu lyssnar jag hela tiden på min gamla lista, den är jätte bra, har en blandning av allting man vill lyssna på. Reklam låtar & låtar som var populära för några år sedan.

Funderar på om jag ska kolla om det finns något jag kan äta också. Håller på att svälta ihjäl trots att jag ätit ganska bra idag.har ju trots allt bara ätit pommes, lyxshake,någon gratäng mamma gjorde,cirka fem smoothies och druckit en massa latte, det blir man ju inte mätt på LIX. Har fått skavsår överallt också, verkligen överallt. I käften, på fötterna & så misstänker jag att jag fått det mellan fingrarna för att jag hållt så konstigt i pennan idag.

NÄ NU SKA JAG GÅ OCH BE NÅGON KOMMA PÅ NÅGOT SOM ÄR GOTT ATT ÄTA FÖR JAG ÄR FAKTISKT HUNGRIG FORTFARANDE.
jag åt chokladpudding förut. Det var gott.

Detta är jag för två år sedan. MYCKET VAJER ...eller bara fjortiews



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar