måndag 7 januari 2013

Jag såg det vackraste jag hade förintas framför mina ögon

Sitter och ser klart på sista avsnittet  av tatuh, det är så sorligt. Hatar Rasmus föräldrar för att de inte låter Benjamin ha begravningen. Han fick inte ens gå på begravningen för dem, "hur skulle de se ut? Folk skulle undra, vem är han, vad gör han här!?" ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅÅ HATAR DEM. Sen att jag varje gång stor lipar till pauls begravning ska vi ju inte ens prata om, den är ju gjord på ett sånt sätt att man inte ska gråta. Men det går bara inte. Det kan helt seriöst vara något av de bästa jag någonsin sett. Det är SÅÅÅÅBRA!!!

Förövrigt så vad det underbart skönt att träffa mina klasskompisar idag. Lixom de där att träffa människorna man annars dagligen träffat i ett halvår. Visserligen var det bara två veckor sen vi träffades men de här sista dagarna var jätte långsamma :(  Får inte träffa dem fören på torsdag igen </3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar