söndag 6 januari 2013

bättre

mår lite bättre nu så jag försöker att knapra ihop det där sista på engelskan. Men fyyy vad svårt det är, man måste hitta bra fakta om de hon frågar efter och man måste ha minst två källor som inte är internet. Har en film men ska ha en bok som jag ska fixa imorgon också. Seriöst det är skit svårt. Hatar engelska. Känns just nu som om att min enda riktiga källa är wikipedia & det kommer man inte särskilt långt med.

Vet inte heller vilken tid vi börjar i morgon så vi chansar väl på att det är i vanlig tid, sånt som märks.

Hoppas att ni har en bättre söndagskväll äb vad jag har, det enda som gör mig glad just nu är att jag om bara några timmar kommer att få träffa mina äckliga klasskompisar igen <3333333
Som jag saknar dem alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar