måndag 21 januari 2013

att vänta på bussen

Det finns verkligen inget värre än att vänta på bussen. Man kan inte gå hemma för man hinner inte göra något innan man måste gå och när man gått och står där så är det typ en halvtimme tills bussen kommer. Jag är alltid så jävla stirrig och tror att jag kommer att missa bussen om jag inte går i god tid, ångrar det ju hela tiden när jag står där uppe och väntar, i alla fall nu när det är svinkallt.

Det spelar lixom ingen roll hur mycket kläder man har på sig, man fryser ballen av sig i alla fall. Tänk ifall jag faktiskt hade en balle, den skulle bli blå varje morgon & eftermiddag medan jag väntar på bussen. Stackars ballen, den skulle inte haft något kul liv.


Såhär ser det ju dock inte ut när man väntar på bussen i mörbylång. Här verkar det nästan som om att vi har en tävling om hur många människor som får plats i busskuren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar