tisdag 15 januari 2013

DUSCHA

Jag borde gå och duscha, jag orkar inte gå och duscha, jag skulle behöva en hejarklack som pushar mig och hjälper mig att ta mig från sängen till badrummet och sen står utanför och skriker på mig att jag kan klara att gå upp och sätta på min en ny pyjamas.

Jag lovar att om jag skulle resa mig och tänka tanken på att gå och duscha så skulle det antingen redan vara någon där inne eller så är det säkert någon som precis ska gå & då har jag lyft på mig helt i onödan.............& där hörde jag kranen gå igång. En jävla tur att jag inte gick upp.

Så detta kommer min kväll bestå utav, försök att ta mig till badrummet & sen försöka ta mig från badrummet. Sen kanske jag ska kolla på någon dålig film jag redan sett 100 gånger. Japp , som sagt, jag är verkligen positiv nu för tiden.

Här var jag glad, finns nog inte en enda "normal" bild tagen på mig i min telefon. Bra skit bra skit 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar