lördag 26 januari 2013

Skolan igår blev inte som planerat, hade på oss tio lager kläder för att vi skulle vara ute och leka i snön, marcus tyckte dock att det var för kallt och bestämde sig för att inleda lektionen i kalsonger & låta den gå ut på att kolla på massa filmer han & någon kompis hade gjort sin egna tolkning av, nolifers.  Mitt lag vann i alla fall, wiiihooo, hörde för första gången en i it prata. Han är lixom en sån där som man kan prata med men man hör aldrig att man får något svar, var därför lite chockad över att hans käft gick i ett i den där tävlingen. Så nu kan jag dö lycklig eller något.

Idag vet jag inte vad som händer, vi ska antagligen hämta pappa som kommer hem från göteborg & så kanske jag ska köra lite. Fååår se. Körde manuell bil igår också, jag och sanna haha. Testade att starta lite oså, höll på att bajsa på mig. Värsta jag någonsin gjort!!

Nästa helg kommer frida hit så då ska hon få värsta guidade turen runt i mörbylång (vad de nu finns att visa här...) Hon stannar iaf här hela helgen (tror jag) & sen på måndagen så ska vi leka i snön på skälby, håller tummarna för att en viss person är sjuk då så att man kan andas fritt & slippa ora sig för att bli utglodd (är det ens ett ord?)

(jag gillar att göra paranteser nu för tiden) (det är min nya grej)

(VI HÖRES SENARE)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar