söndag 20 januari 2013

Sten-Åke hade en porr-rulle med sig i kistan. Vilket å andra sidan var skitkorkat för kärringen tog ju inte med någon video - Paul

Måste börja ta hand om mig såhär bra regelbundet. Har nu duschat med body scrub & för en gång skull tvättat mig riktigt i ansiktet. Tagit bort sminket, smörjt in mig med massa feta krämer så att min torra hud kanske kan bli något bättre i alla fall.

Har nu på senaste tiden fått så himla fett hår och mjäll!?!?!  var fan kommer mjället ifrån , visserligen är det inte mycket med det finns ju där. Har även fått extremt mycket torrare hud i ansiktet trots att jag smörjer in mig regelbundet just för att jag redan är så torr & så har jag fått en hel massa finnar. Fattar inte varför det har blivit såhär helt plötsligt. Men nu har jag i alla fall tvättat håret två gånger och gjort en inpackning, smörjt in mig med en massa feta grejer krämer och använt allt för att huden i ansiktet ska bli så fin som möjligt. Så nu måste jag försöka fortsätta ta bort sminket osv varje kväll....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar